annaochapan

Skynda, skynda! Sju nycklar!

Kategori: Allmänt

Oj oj oj! Nu brinner det i knutarna!
Om tio minuter går min buss, och jag är inte på långa vägar färdig!
Varför sitter du då vid datorn, undrar ni, och ja... Det gör jag också.

Idag bär det av på min lilla roadtrip. Ända bort till Calgoorlie ska vi (googla ni som inte vet var det är), eller mest jag och apan. Jojo får stanna hemma.

Vet inte riktigt vad jag ska vänta mig. Finns det internet? Kaffe? Kängurur?
Så många frågor utan svar.

Men nu måste jag skynda!
Kanske hörs vi igen, kanske inte.
Skämt åsido, har inte det så kallade internetet nått fram till landsbygden här i landet ännu, så hörs vi igen om en vecka.

Kommentarer

  • Becca säger:

    Vad spännande! Ska bli så kul att höra om din lilla företagsresa :)

    2012-01-23 | 08:58:29

Kommentera inlägget här: