annaochapan

Jobbjobbjobb

Kategori: Allmänt

Jojo, duktig som han är, har fixat en jobbintervju till mig idag.
Det är på samma ställe som han jobbar, vilket jag är ÖVERLYCKLIG för.
Tänk, jobba kväll i ett tomt köpcenter. Passar mig utmärkt.
Så nu på morgonen ska jag träffa hans chef, Barnaby.

Jag tänker mig att man måste kalla honom "inspektorn" och att han ser ut ungefär så här


För övrigt har jag hört att mina biljardkunskaper har ifrågasatts.
Jag minns den gången på Café Inex i åttan, den gången då jag slog ut ALLA gymnasie-elever på en rast.
Jag säger bara det.

Kommentarer

  • Karin säger:

    Älskar dig, älskar Jojo, älskar alla!

    Vet ni att Sverige har fått en prinsessa! I JP stod det idag att Viktoria och Daniel har fått meddelande om att första barnbidraget betalas ut i mars och att de också får ett jämställdhetsbidrag när de delar på föräldraledigheten. Undrar vem som tjänar bäst där, mamma eller pappa?

    Ha det bra!

    2012-02-24 | 08:05:04
  • Karin säger:

    Förlåt, inte jämställdhetsbidrag utan jämställdhetsBONUS heter det, säger Per som har koll.

    2012-02-24 | 08:08:12
  • Karin säger:

    Kvällen på Cafe Inex minns inte jag!

    2012-02-24 | 08:10:13
  • Mimmi säger:

    Jag minns inte heller kvällen på Cafe Inex

    2012-02-24 | 09:30:19
  • Monkie säger:

    Det kan väl vem som helst se på den bilden att det är en mästare i farten!!! (jag menar inte Barnaby utan bilden i förra inlägget på Dig vid biljardbordet!)

    Blicken, greppet, koncentrationen!!! RESPEKT!!!

    Hoppas Du får jobbet!!!! KRAAAAMM!!! :)

    2012-02-24 | 13:43:51
  • Marianna säger:

    Kul att Jojo fixat det, jag slog pappa i biljard 2 ggr när vi var i turkiet han var helt chanalös så jag är också bra i biljard skulle vilja spela mot dig någon gång



    Hoppas du får jobbet :)



    Kram till dig och Jojo :)

    2012-02-25 | 09:45:40
  • Becca säger:

    Haha, jag ber ödmjukast om ursäkt för att ha ifrågasatt dina biljardkunskaper! Skulle inte vilja möta dig i en mörk gränd med ett mystiskt placerat biljardbord med tillhörande köer... Hoppas du får jobbet också! :D

    2012-02-25 | 12:52:05

Kommentera inlägget här: