annaochapan

Viktigt meddelande till mina undersåtar

Kategori: Allmänt

Hej på er, gott folk!
Jag vet inte om ni minns mig.
Jag var den som brukade titta in här med jämna mellanrum och skriva lite om vad sjutton jag har för mig om dagarna.
Ni var de som brukade kommentera vad jag skriver och sedan tillbedja mig som om jag vore en gudinna.
Ringer det en klocka?

Jag förstår att ni har varit rädda, osäkra, förvirrade och ledsna över att er ledare försvann så plötsligt, och att frågorna har rotat sig inom er.
Var är hon?
Vad gör hon?
Vad ska jag nu göra när jag sitter vid datorn?
Vad hände med apan?
Hur ska vi någonsin överleva detta?

Lugn, gott folk, lugn.
Ingen anledning till oro.
Jag är tillbaka.

Kommentarer

  • Karin säger:

    :) Detta har jag väntat på, undrens tid är inte förbi! Jag är så trött på att se Freemantles hamn, kaninhålor och Woody Allen varje gång jag entrar bloggen(ca 2 gånger om dagen). Jättekul! Vi hörs!

    2012-04-02 | 13:45:04
  • Anonym säger:

    :) Detta har jag väntat på, undrens tid är inte förbi! Jag är så trött på att se Freemantles hamn, kaninhålor och Woody Allen varje gång jag entrar bloggen(ca 2 gånger om dagen). Jättekul! Vi hörs!

    2012-04-02 | 13:45:56
  • Karin säger:

    Jaha, o så börjar vi om med misstagen! Hur är det möjligt att samma kommentar skickas två gånger? Säkert nåt fel på min dator!

    2012-04-02 | 13:48:30
  • Monkie säger:

    Haha, det är precis så som du beskriver det!! Så du fattar va??? Hur vi har haft det!! FASANSFULLT!



    Här hemma är det väl som vanligt, våren kom och försvann, nu är det påsklov och MM och jag har sprungit på stan idag! Blev inte så mkt shoppat.



    KRAMAR <3

    2012-04-03 | 00:38:53
  • Becca säger:

    Haha! Yes, she's back!!!

    2012-04-03 | 10:53:11
  • Waltraud säger:

    Glad Påsk önskar Oma och Opa

    2012-04-04 | 17:23:46

Kommentera inlägget här: