annaochapan

Fet-tisdag... utan semla

Kategori: Allmänt

Gårdagen började med en kopp kaffe på ett café i London Court, en liten del av centrum som de har byggt SOM OM det vore jättegammalt. Här finns ju inga gamla saker, så de får låtsas helt enkelt.



Allt kaffe i detta land serveras med choklad på toppen.




Sedan åkte Jojo iväg för att städa upp efter alla lortgrisar på shoppingcentret.
Jag åkte till Fremantle och träffade Jonny istället.



Vi stötte på en clownparad



Sedan upptäckte vi hur drastiskt mina biljardkunskaper har försämrats de senaste åren

Kommentarer

  • Vanessa säger:

    Kul dag!! Vad fin du är Banana, gillar the outfit. Och god damn så brun du är konstant... Jag minns när jag var det en gång i tiden...

    Mera kort, oftare upplägg! You are our GOOOOOOD!! Ne, jag skojade faktiskt. Men du är min bästa vän och jag vill se mer av dig!

    Skype snart! Puss love

    2012-02-22 | 08:38:08
  • Becca säger:

    Haha, hade du några biljardkunskaper att skryta med från början? ;) Kan förstå att de blir sämre med tiden. Vad kul med bilder btw! Fast det där med att bygga nya grejer för att låtsas att de är gamla är ju ett konstigt påhitt.. Puss o kram på er!

    2012-02-22 | 13:16:17
  • Marianna säger:

    Hej Anna Hur gick biljarden? :)

    2012-02-22 | 19:16:52
  • Karin säger:

    Ja Anna! Marianna och jag kräver ett svar!

    Hur mycket förlorade du med?

    Jag vet att biljard ligger Marianna varmt om hjärtat, bowlingstjärnan med ett stort bollintresse. För det är väl så fortfarande, Marianna?

    2012-02-23 | 10:06:20
  • Monkie säger:

    Eftersom vi inte har så mycket att komma med från gamla svedala i dessa februaritider så kan jag ju i allafall meddela att fettisdagssemlan med varm mjölk och kanel smakade... mmmm...helt...mmmm... underbart!!!



    Efter den mycket lyckade Helsingforskryssningen har både Lennart och jag legat nerbäddade med halsont och förkylning. Surt!!!



    Idag på morronen föddes en liten svensk prinsessa! Vi väntar med spänning på vad hon ska heta, vår nya tronarvinge!!!



    Blir lite nyfiken på vad den snygge killen på första bilden tittar så fundersamt på????



    Nu är snön borta och solen har tittat fram idag, lite vårkänsla i luften faktiskt!!



    pöss & kram på Er!!!



    2012-02-23 | 22:41:56

Kommentera inlägget här: