annaochapan

Vi ar vid liv

Kategori: Allmänt

Hej pa er dar hemma!
Nu har vi inget internet igen, darav dalig uppdatering och forlorade prickar over bokstaver.
Tillbaka till att hanga pa internet-cafeer!

Hur som helst sa ar vi i Darwin nu. Har ar det vansinnigt varmt, och fruktansvart fuktigt.
Fast det ar pa vag att bli battre, det marks varje dag hur vi narmar oss torr-perioden.

Vi bor pa vandrarhem igen, fast detta vandrarhemmet ar det basta vi har sett pa hela resan. Rummen ar rena, vi har tre pooler och poolbar. Det ar nastan mer som ett lagbudget hotell, med en massa roligt folk!

Nar det kommer till jobb sa har jag redan hittat ett! Det tog mig tre dagar och sedan var jag anstalld pa biografen i staden. HUR UNDERBART SOM HELST! Poppa popcorn och salja biljetter, passar mig utmarkt!
Jojo letar annu.

Jag hade lite bilder att lagga upp till er, men datorn jag fick pa cafeet verkar inte klara det, sa det far bli nasta gang...
Daremot har jag ett litet filmklipp fran vart hus i Perth sa att ni antligen kan fa se hur vi bodde.

Insag i efterhand hur darrig jag var pa handen, sa med risk for sjosjuka, varsagoda...


Kommentarer

  • Karin säger:

    Tack Anna! Även om du tycker att din film inte är så mycket att se, så tycker jag att den är det bästa jag sett på länge. Du är bara så snabb. Jag har fått titta tre gånger för att hinna med! Jag kan i alla fall förstå att det blir en hel del umgänge med andra när man bor så litet som ni gjorde. Ni tycks ju i alla fall ha ett bättre boende nu. Skönt! Ser fram emot bilder! Tjohooo! Kramar!

    2012-04-27 | 21:00:30
  • Anonym säger:

    hej Anna och Jojo kul att ni hade det bra i Perth och hoppas ni har det jättebra i Darwin.

    Häftigt med granatäpple träd också :) blir sugen nu sånt skulle man ha här i Sverige.



    Kram

    2012-04-28 | 10:03:17
  • Becca säger:

    Vad kul att få se en film! Ser fram emot bilderna när de nu kommer upp :)

    Skönt att höra att ni lever också. Fett att jobba på en biograf! Är inte alls avundsjuk...

    Jag kände verkligen en samhörighet med dig, min vän, när jag såg att du har en likadan sudokubok som jag i din väska... Det blev känslosamt där ett tag. Saknar er! Och lycka till till Jojo i jobbsökandet. Puss o kram!

    2012-04-28 | 10:56:36

Kommentera inlägget här: