annaochapan

Joråsåatt...

Kategori: Allmänt

Här sitter jag oduschad med kaffeandedräkt och stans största finne som jag inte kan sluta pilla på.
 
Annars gör jag inte mycket av det som jag dyrt och heligt lovat mig själv att göra under helgen. Typ städa, motionera och baka semlor har helt plötsligt hamnat längst ner på listan, och istället läser jag bloggar om folk som gör alla de där sakerna och verkar så jävla hemtrevliga och mysiga.
 

Igår var vi på migrationsverket och försökte fixa uppehållstillstånd till Chris. De verkade så otroligt positiva och det gick så himla smidigt att vi kände att vi var tvugna att fira med fin-fika. Sedan firade vi vidare med att ta ledigt från jobbsökande osv. hela fredag-eftermiddagen och bara göra sådant vi faktiskt VILL göra.
 
Tror jag ska fortsätta firandet idag...

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Tjoho DU SER UT SOM PER

    2013-02-04 | 20:39:54

Kommentera inlägget här: