annaochapan

Den gångna veckan

Kategori: Allmänt

Jahaja, det var länge sedan. Jag har nog inte riktigt någon förklaring till varför jag inte har setts här på ett tag. Jag har nog mest bara varit upptagen.

Sedan jag var här sist har vi...

Sett svarta svanar, firat en nyfödd prinsessa, suttit i parken, jobbat, haft stopp i toan,
bråkat med hyresvärden, ätit sill, besökt Fremantles hamn, spelat gitarr för pengar,
hittat en sandklippa där det bor kaniner,
blivit bjudna på middag i vårt eget kök,
druckit kaffe, bjudit en aborigin på Kalles Kaviar, och Jojo har dessutom pajat
sitt fjärde par solglasögon.








Kommentarer

  • Becca säger:

    Vilken vecka! Låter som ni haft det bra måste jag säga. Förutom bråk med hyresvärden och Jojos glasögon då såklart. Kul med bilder! Puss på er!

    2012-03-03 | 11:53:22
  • Monkie säger:

    Äntligen kom bilden på de svarta svanarna!!!



    Det där var verkligen en snabbresumé. Man blir ju så nyfiken på att få veta mera om allt!

    Vem bjöd på middag? vad?

    Var har ni fått tag på kaviarn??? Gillade han det??

    Är ni sams m hyresvärden igen??

    Spelat gitarr f pengar?? hur gick det???

    Såg ni några kaniner??

    Är det en bakelse på bilden? VAD ska den föreställa??? ;)

    Hur är det på jobbet????

    PUH!!! jag förstår om du inte orkar svara på alla frågor!!! Var iaf tvungen att ställa dom!!!



    Jonatan Woody Allen Sjöö!!!! ;)



    kram kram kram kram kram

    2012-03-03 | 22:46:57

Kommentera inlägget här: