annaochapan

Förkylning på ingång

Kategori: Allmänt

Här kan vi ju genast döda myten att man blir förkyld om man är kall, för jag har banne mig svettats hela veckan.

När jag började känna av de vanliga symtomen (halsont, huvudvärk samt den där känslan av att jag är otroligt liten och det är vansinnigt synd om mig), bestämde jag mig för att stanna hemma och följa Lollos råd.
Det vill säga bädda ner mig i sängen och fördjupa mig i Niceville.

Det är nog det som har hänt här på senaste.

Nej förresten, en sak till!
Eftersom jag har gjort bra ifrån mig på jobbet på senaste så har jag blivit medbjuden på en jobb-roadtrip!
Den 22 januari bär det av och vi blir borta lite drygt en vecka.
Återkommer med fler detaljer om detta senare.




Kommentarer

  • Karin säger:

    Oj, stackars lilla du! Det är ganska typiskt när man börjar på ett nytt jobb! Ta hand om dig och kurera dig ordentligt nu, så att du snabbt blir frisk igen!

    Vitpepparkorn, vitlök, citron, honung, glass, halstabletter, whisky eller rom i varmt citronhonungste och SVETTAS. Be Jojo tvätta sängkläder, handdukar och kläder. Duscha och vädra mycket, men se till att inte frysa.

    Nu kommer jag inte på mer! Krya på dig!

    2012-01-11 | 17:48:08
  • Karin säger:

    Varför kommer inte mina kommentarer fram?

    2012-01-11 | 17:49:20
  • Becca säger:

    Nej, inte förkylning.. Vad tråkigt. Men det är kul, men föga förvånande, att höra att du är så grym på jobbet! Fan vad bra du är! Ser fram emot detaljerna om jobbresan. Krya på dig!

    2012-01-12 | 10:56:52
  • Syrran säger:

    Vad tycker du om niceville?:) Jag har varit så sugen på att läsa den själv så jag var riktigt nära på att behålla den här hemma! Men så tänkte jag att du kunde ju läsa den först och sen säga hur den var. Btw, visste du att den kommer på bio?:)

    2012-01-12 | 13:59:24

Kommentera inlägget här: