annaochapan

Det är otroligt jobbigt att vara förkyld...

Kategori: Allmänt

... Särkilt när det innebär specialkost i form av glass i stora lass




Drog en lååång skype
med Becca häromdagen.
Det var så otroligt trevligt! Det som är bra med Becca är att vi brukar inte prata så överdrivet mycket om vad som har hänt på senaste, eller kommer att hända, utan vi glider allt som oftast in på något otippat ämne som vi sedan kan diskutera hur länge som helst.

Denna gång handlade det bland annat om vem som är den hårdaste snubben vi vet.
Det vill säga, någon som är så hård att han aldrig, hur mycket han än försöker, kan verka mjuk.
Detta pågick en liten stund.
Brudar som vi är, så kunde vi ju ändå hitta "de där varma ögonen" eller "nallebjörnen på insidan"  i vem vi än kom på.
Till slut så hittade vi ändå någon som kvalificerade till att vara den hårdaste av de hårda.

Denna hårda snubbe har nyligen gjort en reklam för British Heart Foundation, och trots detta så mjuknar han inte det minsta i våra ögon.

Mina damer och herrar, Vinnie Jones.




Förresten, om någon av er har förslag på någon som skulle kunna utmana Vinnie Jones på prispallen, vänligen kommentera!

Kommentarer

  • Syrran säger:

    Han är läbbigt! Inte konstigt att han alltid får spela fotbollshuligan!

    2012-01-14 | 19:11:31
  • Marianna säger:

    Jag vet en Gunvald Larsson i Beck haha

    2012-01-15 | 13:09:15
  • Monkie säger:

    Ja, Lennart tycker också att Vinnie är en riktig hårding!! Ändå är han ju van vid mig!!!;)



    Hoppas du piggat på dig nu Anna!!

    Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram

    2012-01-15 | 13:52:29
  • Becca säger:

    Haha, där är han ju! Sjukt hård. Jag tycker vår dom får stå fast, han kan inte vara mjuk. Måste säga att jag också uppskattade vår skype-date. Får vi göra om snart!

    Hoppas du kryar på dig! Puss o kram

    2012-01-15 | 17:14:19
  • Lollo säger:

    Oj, oj! Man kan verkligen se att det är varmt hos er, måste vara jobbigt, särskilt när man är sjuk! Själv har jag en ny liten fetisch, jag vill att det ska vara riktigt kallt i vår lägenhet. Jag har stängt av samtliga element, och titt som tätt "vädrar" jag för att det ska bli riktigt kallt här. Det hör väl vintern till att frysa i källaren i Gränna antar jag, en vanesak, hehe..

    2012-01-16 | 11:41:58
    Bloggadress: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här: