annaochapan

Woho!

Kategori: Allmänt

Ojojojoj! Här händer grejer!
Lush ringde precis och undrade om jag kan komma in och provjobba på måndag!
Jag trodde verkligen inte att jag hade en chans efter den där gruppintervjun.
Många av de som var där var så otroligt kunniga och trevliga, dessutom känns det svårt språkmässigt att mäta sig med någon som har engelska som modersmål.
Lite svårt att förklara det, men man hittar liksom inte orden lika snabbt. Känner mig lite begränsad där.

Men skitsamma! För det var ju MIG de ringde!

Mohahahaha! Jag äger världen!

Kommentarer

  • Mamma Karin säger:

    :) :) :) Du gjorde visst ett gott intryck! STORT LYCKA TILL! (Då blir det du som får skicka paket till mig! Deras produkter gillar vi!) Jag är jätteglad för din skull, du är värd det!

    2012-02-03 | 08:32:23
  • Lollo säger:

    Yaaaay! Fy farao va bra, lycka till!!

    2012-02-03 | 11:17:53
    Bloggadress: http://lolloljung.blogg.se/
  • ida säger:

    kanske man kan få nått annat på posten än en uppstoppad kängurupung?

    2012-02-03 | 13:42:20
  • Monkie säger:

    Yes, Du äger!!! GOOD LUCK!!!

    2012-02-03 | 20:01:15
  • Marianna säger:

    Lycka till Anna hoppas det går bra



    Jag äger också världen hahaha

    2012-02-04 | 15:44:42

Kommentera inlägget här: