annaochapan

provjobb och druvskörd

Kategori: Allmänt

Idag var jag och provjobbade på Lush.
Det kändes som att det gick bra, och jag hade verkligen kul! Träffade en massa trevligt folk, och hela jag doftar nu en blandning av jasmin och mimosa efter att ha provat så många produkter jag möjligen kunde lägga vantarna på.
En bra dag helt enkelt.
Får dock vänta till slutet på veckan innan jag vet om bara jag hade roligt, eller om de andra var nöjda med min insats också.

I afton har vi dessutom skördat lite i trädgården.
Häs växer nämligen mer vindruvor än vi hinner äta, men vi försöker så gott vi kan att tugga ifatt naturen.



Vill även passa på att rikta ett stort GRATTIS till min gode vän och vapendragare Becca.
Idag fyller du 23. Det är en stor dag.
Ett helt år äldre!
När vi var små minns jag att du tyckte att din födelsedag var lite tråkig. Sällan sol, sällan snö.
Hoppas du är nöjd i år, med köldknäppen som råder i hela Europa!
Ser fram emot nästa år! Då borde vi väl fira 20-års jubileum som vänner?






Kommentarer

  • Becca säger:

    Nejmen tack snälla du! Ja, ett år äldre och ingen aning om vad framtiden har att slänga i ansiktet på en ;) Tackar ödmjukast för att du lät min födelsedag vara en del av din blogg :)

    Självklart ska vi fira 20-årsjubileum! Vilken bra idé!

    Måste också säga att du är väldigt söt när du plockar vindruvor.

    2012-02-06 | 12:53:03
  • Vanessa säger:

    Finis!!

    Fett att det gick så bra på provdagen. Hoppas they pick you!!

    Puss <3

    2012-02-07 | 17:17:51
  • Karin säger:

    Du ser ut som Afrodite i sin himmelska, grekiska trädgård. (Om man tänker bort kökssilen). Nästa gång vill jag se Jojo som Balder! Jag håller alla tummarna för jobbet.

    Just nu busar Per med Torsten i våra nytvättade sänglakan. Bäst jag går och

    sätter stop för det!

    Massor med pussar!

    2012-02-07 | 22:37:27
  • Lollo säger:

    Åh, där är de ju, vindruvorna! Och du med såklart, söt var du med! Söt som en vindruva, haahahaa! ;D

    2012-02-08 | 02:49:52
    Bloggadress: http://lolloljung.blogg.se/
  • Monkie säger:

    waow!! fina druvor!! fina bilder!! fin flicka!! Men hur blir det med toabesöken om ni käkar så mycket druvor???KRAAAM

    2012-02-09 | 22:34:03

Kommentera inlägget här: