annaochapan

Fredags afton

Kategori: Allmänt

I afton arbetar Jojo.
Ni är några stycken som undrar vilken karriär han har valt.
Jag måste säga att han verkligen har prickat in rätt. Han passar så bra in!
Han jobbar på ett shoppingcenter här i närheten som.... håll i er nu....... Städare!

Jag tänker mig att när han går till jobbet, så förvandlas han till The Janitor


Hur som helst, medan Jojo är ute och städar, tänkte jag åka och upptäcka stadens lite mer pittoreska del, Fremantle, med Timo och Jonny.

Kommentarer

  • Becca säger:

    Haha! Klockrent (inte bara en beskrivning av hur roligt det var, utan även en beskrivning av hur det kommer vara på Jojos arbetsplats när han har jobbat klart idag)! Men det är ju jättekul att han fått jobb. Kan tänka mig att Apan är lite gladare nu när han kanske kan få lite mer ensamtid med dig på dagarna utan Jojo ;)

    2012-02-17 | 12:41:50
  • Karin säger:

    Detta inlägg läser jag på mpbilen och då blir bilden ganska liten. Vips... Det var verkligen Jojo jag såg! Detta är ju ett viktigt och, för Jojo, utvecklande jobb. Jobba på och tjäna på! Ha det gott!

    2012-02-17 | 21:35:56
  • Mimmi säger:

    Hälsa Jojo att han kan fortsätta sin Dream Clean karriär som hotellstädare i Bruksvallarna när ni har kommit hem till Sverige



    Puss Puss från oss som har 1 meter djupsnö i trädgården

    2012-02-17 | 22:10:16
  • Monkie säger:

    Åhh, vad skönt INGEN GRUVA!!! pöss, pöss!!!

    2012-02-20 | 22:19:54

Kommentera inlägget här: