annaochapan

Bilder bilder bilder!

Kategori: Allmänt

Nu javlar ska har visas bilder.
Vi har hittat ett internet-cafe dar internet ar atminstone tillrackligt bra for att kunna ladda upp bilder! yay!
Det saknas dock nagra bokstaver, sa ni far tanka er lite prickar har och dar.



Sista timmarna pa svensk mark, efter mycket om och men...



Frukost pa Arlanda




Pa flyget. Hela resan kantades av mat och film



Apan far en godnatt-saga halvvags till Singapore.




Forsta hostelet vi bodde pa, mitt i Sydney. Jojo fixar frukost.



Forsta dagen i Sydney.




Bondi Beach



Middag pa takterassen.



Utsikten, Sydneys skyline.



Jojo "mastersolaren" Sjoo efter en dag.



Jojos forsta surf-runda med en tysk vid namn Jonas.



Fralst (han vill kopa en brada nu...)




Bakgarden pa hostel nr 2 i Bondi...



...dar det konsumerades atskilliga antal ol tillsammans med vara rumskompisar.




Sydney Aquarium




Fiskar far mat




Stans skummaste sjohast




Pa varat rum, som blev "ol och kortspelar-rummet"




Tom drar en frukostmacka pa Sydneys flygplats



Lang och varm vantan



Pa vag mot Townsville



Jocke kande att han behovde bli lite nyttig, sa han lade till en avokado-macka till sin ol-frukost.



Martys hus, dar vi bor nu.



Tom och Jocke vid Townsvilles strand, med utsikt over Magnetic Island



Ol och kortspel pa Martys veranda, vilket har blivit vart kvallsnoje.

Tom och Jocke har fatt lite tillfalligt jobb av Marty, medan jag och Jojo fortfarande letar, men jag verkar ha fatt napp pa en irlandsk pub i stan.
Vi far se hur det gar med det...

Annars ar allt val. Vi alskar Martys hus, som vi delar med odlor och myggor, samt verandan som vi delar med pungrattor och kangurur.
Det ar ett forbannat liv hela natterna, men vi har borjat vanja oss och har hittat charmen i det.

Kommentarer

  • Becca säger:

    Vilka fina bilder! Vad kul att få se lite hur ni har det :) Tycker det är sjukt awesome att ni hamnat på en ranch i Australien :P Håller tummarna för att ni får jobb snart! Ingen snö här i Sverige än. Bara så ni vet att det finns absolut ingenting att sakna här! Puss o Kram på er alla tre!

    2011-11-11 | 09:36:00
  • Vanessa säger:

    1. Tack för fina kort Banana!! Skit kul att se!

    2. Goaste bilden på dig o apan när du läser, sötis!

    3. Jojo, lookin foxy in those sunglasses, skit snygga!

    Anna, kul om du får jobb på irländsk pub, skulle passa dig perfa tror jag! Jag har kommit på hur du kan fånga mig på skype; skriv till mig på fb när du är online, för där ser jag alltid när jag får nåt. Hoppas vi kan prata snart, saknar dig mer och mer... Men jag är så glad att ni har det så härligt!! Massa pussar & kramar!!

    2011-11-11 | 09:39:41
  • Veronica säger:

    Gud vad kul med Australien =)

    2011-11-11 | 12:18:04
    Bloggadress: http://veronicasadventure.blogg.se/
  • Olivia säger:

    Fin blogg! Allt bra i dag? :) Kram

    2011-11-11 | 12:28:06
    Bloggadress: http://oliviawallinder.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

    Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

    Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

    http://anneliih.blogg.se/2011/november/veckans-bloggd.html#comment

    2011-11-11 | 14:32:23
    Bloggadress: http://anneliih.blogg.se/
  • boris jelic säger:

    Hejj :D Rihannas nya singel ''You Da One'' har släppts och det skulle vara kul om du kunde lyssna på den och kommentera vad du tycker om den på min blogg :D?

    2011-11-11 | 16:11:03
    Bloggadress: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
  • Moa säger:

    underbara bilder! jag vill också åka till australien :D

    2011-11-11 | 17:17:04
    Bloggadress: http://uzuri.blogg.se/
  • johanna<3 säger:

    Nu har jag ''Dagens Blogg''.

    som om du vill ha chans till fler besökare.

    var då med;)<3



    p.s om du varit med innan har du större chans att vinna.

    2011-11-11 | 19:02:13
    Bloggadress: http://johannaxxxxx.blogg.se/
  • Mami Karin säger:

    Tack för alla bilder, gumman! Underbart att höra från er! Irländsk pub, skulle passa dig utmärkt. Din musiksmak m.m. På söndag börjar en ny omgång av "En idiot på resa" i SVT. Stackars er som missar det! Eller? Massor med kramar till dig och Jojo och Tom och Jocke. Och tusen pussar till dig också!

    2011-11-11 | 22:08:49
  • sofia sörensen ♥ säger:

    jättefin blogg! länbkyte? :) kram

    2011-11-12 | 13:54:09
    Bloggadress: http://avfia.blogg.se/
  • MCR säger:

    var är din pippitröja köpt ;) ?

    2011-11-12 | 21:04:10
    Bloggadress: http://mcrfoto.blogg.se/
  • Robin säger:

    Ja, vem tusan vill inte fly iväg till solen och värmen nu -_- surfa, eller bara slacka vid en sandstrand någonstans =)

    2011-11-12 | 22:16:29
    Bloggadress: http://gamingground.blogg.se/
  • Marianna säger:

    Vilka fina bilder det låter som ni har det bra där nere i värmen :)

    Kul att ni l'gger upp så mkt bilder

    2011-11-13 | 10:15:15
  • majamyra säger:

    anna, är inte det där en val?

    ...........

    2011-11-13 | 22:57:24
  • Monkie säger:

    Hi, hi den där bonnabrännan känner jag igen!

    Och ok Jojo, nu tror jag på att ordet "surfat" stod för surfing på vattenvågor!

    Schysst hus med schysst veranda. Skulle vart trevligt att få dela ert kvällsnöje där en kväll!! Ja, fast förståss, inte säkert att jag skulle sett charmen i det artrika djurlivet!?

    Jo, Anna jag tror också att det är en val!!!!!!

    och du har ju skrivit "Annars ar allt är val" KRAM & PÖSS!!!

    2011-11-14 | 21:50:29

Kommentera inlägget här: