annaochapan

Alkohol-tillstand, check!

Kategori: Allmänt

Tack for tumhallningen! det lonade sig!
Jag klarade provet galant, och har nu fatt mitt tillstand och far darmed lov att servera alkohol i fyra av de sju australiensiska staterna.

Provet paminde lite om riskettan nar jag tog korkort. Helt onodigt och mest dar for att dra in pengar och kunna saga att man i alla fall varnade dem...

Fragorna var i stil med:
Vad gor du om nagon ar for full?
Hur marker du att nagon ar for full?
Vad gor du om du misstanker att nagon ar minderarig?

...och sa fortsatte det... i tva och en halv timma...

Men nu ar det klart i alla fall, och det ska firas med att soka jobb! och eventuellt en ol eller tva...



Forovrigt var det inte en val pa akvariet, da hade jag inte varit i narheten. Det var en sjoko tror jag.

Kommentarer

  • kattis, Toms mamma säger:

    Hej Anna, skönt att få läsa ngt om vad som händer med min son som tyvärr inte hör av sig för ofta;-)

    2011-11-15 | 07:33:39
  • Vanessa säger:

    Bra Banana!! That's my girl :) hoppas du får ett jobb nu! Mera bilder! Xx

    2011-11-15 | 08:51:33
  • Pappa säger:

    Grattis lilla Snuppan. Det där med alkohol har du alltid klarat av. Vad svarade du på frågan "Vad gör du om någon är för full? Skrev du: "jag sätter mig bredvid och hjälper till att dricka". Ha det så bra. Puss Puss från Pappsen.

    2011-11-15 | 09:28:47
  • Syrran säger:

    Grattis syrsan! Jag är så sugen på att komma till er nu:) Fortfarande i chock efter hela frisörgrejen så nu är jag verkligen på hugget!



    Håller med Vanessa med bilder så fort du får möjlighet till det!:D Du är min källa till underhållning när jag sitter på mitt så fruktansvärt tråkiga arbete och fryser!



    Pusspuss

    2011-11-15 | 11:46:05

Kommentera inlägget här: