annaochapan

Shopping, försök nummer 2

Kategori: Allmänt

Idag ska vi göra ett nytt försök att åka och shoppa.
Vi har försökt förbereda detta så bra som möjligt, genom att googla fram olika alternativa resplaner, så det här ska nog gå vägen!

Jag satt och läste lite
på Karrinyups hemsida (det är det de har valt att döpa stället till. Av alla namn man kan kalla ett shoppingcenter, så valde de Karrinyup) och upptäckte hur liten min värld är.
När jag insåg att de hade lite drygt 170 butiker utbrast jag för mig själv:
"Herregud, det är dubbelt så stort som A6..."

Jo, för att jag är uppvuxen på landet och har aldrig sett något större än A6.

Kommentarer

  • Becca säger:

    Haha! Vad söt du är, lantjäntan! Med all denna föeberedelse borde det ju gå vägen med shoppingen. Väntar med spänning på fortsättningen :)

    2011-12-29 | 13:10:02

Kommentera inlägget här: