annaochapan

Nyårsafton

Kategori: Allmänt

Jag har hört att ni undrar över vad vi shoppade häromdagen, det blev en skjorta och en kjol.
Tänker inte lägga upp en massa bilder på mig själv när jag har mina nya kläder på mig, utan ni får helt enkelt se dem i sinom tid.

Tyvärr hinner jag inte skriva så värst mycket mer, eftersom vi har lite småbråttom iväg tillvårt nyårs-firande.
Jordgubbar och låtsas-champagne i Kings Park (med utsikt över hela staden) står på schemat, och om man bestämmer sig att ta bussen så tar det lite drygt 1½ timma att ta sig de 4½ kilometer som vi måste resa för att ta oss till platsen.
MEN JAG ÄR INTE BITTER!


Nåväl alle sammans, Gott Nytt År på er!
Hoppas ni har planerat ert tolvslag väl, för det som sker klockan tolv inatt, sätter standarden för resten av året!

Kommentarer

  • Marianna säger:

    Gott nytt år till dig och Jojo

    kram från alla oss i Stockholm

    2011-12-31 | 16:22:31
  • Hasse Sjoo säger:

    Gott Nytt År till er på andra sidan klotet!

    Hoppas att allt är bra med er. Hasse o Ankie

    2012-01-01 | 19:46:28
  • Monkie säger:

    God fortsättning på det nya året!!

    Hoppas ni prickade in standarden för 2012 på allra bästa sätt!!

    Det gjorde vi med champagne, god mat, trevligt sällskap, bra musik o dans PUH.. 2012 är räddat!!!

    Kram o puss!!:))))

    2012-01-01 | 19:52:53
  • Hasse Sjoo säger:

    Hur mår ni på andra sidan klotet ?

    2012-02-25 | 11:56:36

Kommentera inlägget här: