annaochapan

What a day for a daydream

Kategori: Allmänt

Denna dag började helt fantastiskt!
Jag vaknade av att en av mina favoritlåtar spelades på radion. Jag flög up ur sängen och dansade medan jag stekte ägg.
När jag sedan drog upp persiennerna insåg jag hur fint väder det var ute. Sol och blå himmel!
Apan tyckte att vi kunde hänga hemma och kola på film hela dagen, men jag övertalade honom till att följa med ut i stället. Vi har alltså var ute en massa idag, och det har varit underbart.
Träden börjar få en massa färger, och det höstblåste ute, men blev aldrig riktigt kallt.
Nu har vi precis kommit hem, och jag ska göra raggmunk! Oh yes!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Pappa har gått och muttrat om dom där raggmunkarna hela kvällen:P Det räckte liksom inte med att mamma hade gjort värsta specialarfisken inlindad i bacon med massa annat mums till.. nej... raggmunk ska det vara!

    2010-10-21 | 19:41:15
  • mamma säger:

    Vad du fixar och är duktig, Anna! Tycks klara dig utmärkt!

    Vill bara säga att jag försökte läsa Stephen Fry's blogg och fattade naada! Ändå mindre förstod jag när jag bad datorn att översätta. Vi får ta en diskussion runt detta när du kommer hem.

    Besviken mamma som inte ens är blondin!

    Grå/vithårig! Hm!

    2010-10-22 | 09:19:18

Kommentera inlägget här: