annaochapan

onsdag

Kategori: Allmänt

Idag var det dags för skola igen... Där finns inte särskilt mycket att rapportera...
Sedan åkte vi hem och var jättetrötta, så det slutade med att både jag och apan sussade framför tv:n i två timmar.
Jag vaknade med ett ryck av en smäll. Det lät ungefär som när någon slår riktigt hårt mot en fönsterruta, så skiträdd tog jag apan i handen och gick försiktigt fram mot fönstret.
Jag stod där en liten stund och förväntade mig att det skulle hoppa fram en mördare. Det gjorde det inte.
Det visade sig istället vara en kråka som hade nockat sig själv, och nu lite förvirrat satt och skakade på huvudet.
Väl vaken fick jag världens ryck och ställde mig och gjorde hemmagjorda köttbullar och sedan städade jag hela lägenheten.
Så nu är jag riktigt stolt över mig själv och har köpt choklad som belöning.

Kommentarer

  • mamma säger:

    pluttan!!

    2010-10-14 | 12:10:57
  • Anna säger:

    HAHA! du är för rolig

    2010-10-14 | 12:18:57

Kommentera inlägget här: