annaochapan

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit på stan igen.
Jag lovade mig själv att inte shoppa... Men det var ju rea! Det räknas ju knappt om det är nedsatt pris!
Så jag har köpt ett par jeans (som jag faktiskt behövde) och en pälsväst (som jag förtjänade).

Sedan har jag även insett vilken håla jag kommer ifrån.
Det roligaste här hittills är att åka tunnelbana. Mycket roligare än 121:an!
Det går fort, det finns en massa konstigt folk att titta på och man känner sig så viktig på något sätt (särskilt om man har en take-away-kaffe i handen)

Efter shoppingturen åkte vi hem och lagade löksoppa. Köpte en flaska vin att krydda soppan med, men det slutade med att jag drack upp halva istället. Så blev österrikisk tv mycket roligare!
Heja Lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: