annaochapan

Komatroll

Kategori: Allmänt

Idag har varit en väldigt lugn dag, en typisk söndag kan man säga.
Ingenting har varit öppet, vädret har varit trist och man har bara kännt för att gå i ide tills det blir en bättre dag.
Jag och Jojo har bland annat legat i min säng och lyssnat på p3:s dokumentärer, vi har ätit lite och lunkat runt i lägenheten.
Till slut sa Jojo:
"Hörredu, ditt komatroll nu får vi komma på en plan"
Jag vaknade till ur min dvala och tänkte att det kanske inte var en så dum idé att få lite frisk luft.
Därför bestämde vi oss för att kolla in den där restaurangen jag var på i förra veckan.
Det var nästan lika awesome som sist, och nu är vi hemma igen och ska kolla på film.
Imorgon blir det shopping, Jojo är i extas!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vad åt ni den här gången då?

    Vi har is på gatan! Det är jättekallt ute, -1 grad!!

    God natt på er!

    2010-10-25 | 22:32:39

Kommentera inlägget här: