annaochapan

Framme

Kategori: Allmänt

Jag lovade mamma att skriva sa att hon skulle veta att jag inte blivit ranad och lämnad i rännstenen för att dö.
Det har jag inte. Inte apan heller.
Planet landade precis som planerat, sen akte vi taxi med en galen serbisk taxichaufför (och blev omkörda av en snubbe som körde motorcykel i lederhosen) och sen kom vi fram till lägenheten.
Sen dess har det bara varit sant där trakigt "sa här funkar det"-prat i flera timmar och nu sitter vi och tuggar pa en pizza.
Ni som vill na mig pa skype, det fungerar inte riktigt ännu.... ska försöka fixa det sa snart som möjligt...
Jojo du kan försöka ringa mig om du vill.
aja, nu är vi skittrötta, sa natti.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Jag gillar att du skriver i vi-form när du egentligen pratar om dej och ditt gossedjur;P

    2010-10-07 | 21:17:34

Kommentera inlägget här: