annaochapan

...

Kategori: Allmänt

Becca, jag hälsar dig välkommen till min lilla, men betydelsefulla, läsarkrets!
Ja, mamma jag skrev om Gustav Adolfsdagen. Blev lite si och så, hade ju inte överdrivet mycket info att gå på men det blir nog bra. Jag rapporterar imorgon när jag har haft lektionen.

Hörde att det har börjat bli halt hemma. Mohaha. Här har löven knappt börjat trilla av träna.
Skämt åsido. Förra veckan var det typ sommar, och nu har det börjat blåsa och ha sig. I förrgår regnade till och med! Jag blev helt chockad!
Dags att ta på sig jackan antar jag...

Nåväl, nu ska jag nanna, imorgon är det skoldag och jag har faktiskt prov till och med.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Enligt svensk Tv ska ni ha riktigt skitväder just nu! Såde'så!

    Mina kollegor tyckte att du kunde ha tagit nationaldagen trots att historiken är gammal. Lycka till med provet!

    Kram Mamma

    2010-10-20 | 13:02:02

Kommentera inlägget här: