annaochapan

Måndag

Kategori: Allmänt

Jahapp så var det måndag igen...
Igår var jag och apan på äventyr.
Vi åkte till en jättestor kyrkogård de ahar här i stan, och då menar jag verkligen jättestor.
Det gick vägar och alléer åt alla möjliga håll. Det tog inte lång tid innan vi gick vilse...
Men det gjorde inget, det var hur mysigt som helst att bara strosa runt och filosofiera lite.
Hade tänkt lägga upp lite bilder, men eftersom Österrikarna inte verkar veta vad internet är till för och hur det funnkar, så blir det nog inte så.

Idag har det nästan varit lite kallt! Äntligen!
Det var bara 8-9 grader och man behövde nästan ha jacka på sig.
Jag tog på mig mössa också, bara för att få till känslan, sen svettades jag nästan ihjäl och apan skrattade.

Japp det var det.
Imorgon ska vi åka till Media Markt och titta.

Sam säger:
"Been thinking for a while, and I'd say there's 1.5 pounds of shit in the dog. Tried to get the vet to weigh a sack of it. No dice."

Kommentarer

  • Becca säger:

    Du är så mysig av dig. Med mössa enbart för känslan o allt :)

    2010-11-16 | 08:30:00

Kommentera inlägget här: