annaochapan

Onsdag

Kategori: Allmänt

Jahapp, igår var det partaj alltså...
Det var mycket trevligt! Massa god mat och en massa trevligt folk.
Träffade bland annat en trevlig filmregissör som jag hade ingående samtal angående filmmusik med.
Det var lite otippat.

Vi var ett gäng som sedan tröttnade lite på att vara i lägenheten där festen hölls, så vi bestämde oss för att gå ut.
Vi gick till en klubb som hette Flex, som är ganska omtalad här i stan.
Den var sämst. Så galet ovärt! Hade lika gärna kunnat gå hem och sova istället.
Bara en massa opersonligt dunka dunka på högsta volym, och då menar jag inte dunka dunka med någon form av melodi i som man ändå kan tycka är go, utan ren och skär rytm. Bara.
De hade två dj:s och jag fattar verkligen inte vad de gjorde där.
Känns som att det är väl bara att trycka på play och sen repeat.

Hur som helst, kom hem skitsent och somnade snabbast någonsin.

Mamma skrev så här i en kommentar idag:

mamma:
Måste bara fråga! Hur tänker man när man försöker att vända tillbaka dygnsrytmen dagen innan man ska gå på fest? Hur gick det?

Ja du... Det gick skit... Har helt fel dygnsrytm nu igen... Men jag får väl samla kraft till ett nytt försök att rätta till den.


Har för övrigt skypat mer än någonsin idag.
Pratade med Becca och Vanessa hur länge som helst.
Det är lite lustigt. Jag och Becca kom fram till att vi har känt varandra i minst 16 år.
Det är sjukt!
Vanessa tog del av umgänget några år senare när hon väl emigerade från Göteborg.
Vi tre har alltså hängt ihop mer eller mindre i 13 år nu.
Rätt otroligt att vi fortfarande har så pass bra kontakt.
Rätt otroligt att det fortfarande är lika kul med kiss, bajs och pruttar.

Dagens Sam-citat är lite särskilt tillägnad någon, som jag låter vara anonym.
Vill inte peka ut någon så här på internet, men... Du vet vem du är...

"Nobody is that important. They eat, shit, and screw, just like you. Maybe not shit like you, you got those stomach problems."

Kommentarer

  • Vanessa säger:

    Jag vet att detta inte är facebook, men LIKE!!!! hahahah underbart, so true. Vi e bäst! Intressant citat... hmmm vem kan det va till tro?..

    x

    2010-11-10 | 22:55:10
  • Becca säger:

    Hahaha, jag måste säga att jag gillar citatet skarpt, vem det nu än är tillägnat till ;P

    Aa, vi fan bäst. Skönt att veta det. Nu är det sagt, alla ni som inte är bäst, så kan det gå!

    2010-11-11 | 07:29:54
  • Marianna säger:

    Vad åt ni för gott på Diwali då?:)

    Åt ni något typiskt indiskt? som tandoori typ?

    2010-11-12 | 10:17:52

Kommentera inlägget här: