annaochapan

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag var jag och apan på på det största Media Markt i Wien, och det var.... stort.
Dock inte så stort som jag hade väntat mig.
Inhandlade första säsongen av "Lilla huset på prärien". AWESOME!

Sen hittade vi ett shopping-centrum där i närheten som vi gick oich strosade på ganska länge.
Jag såg något i ett skyltfönster som jag tittade på samtidigt som jag gick förbi (helt i min egen värld) och plötsligt gick jag rakt in i en mansrygg.
Skämdes som satan och tänkte att nu blev han väl skitsur.
Han vände sig om, lade sin hand på min axel och sade (naturligtvis på tyska):
"Ursäkta! Gick det bra med dig?"
Jag går in i honom, och han ber om ursäkt. Så ska dom tas!

Imorgon har vi prov. Ja, mamma, jag har pluggat, och ja, det kommer att gå bra.

Sam:
"Mom is smarter than you...No? Well, ask yourself this; has mom ever unknowingly had toilet paper hanging out of her ass?...Mom 1. You 0"

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Yes!!! Sam!!

    För en gångs skull hängde jag med på citatet!

    Jätterolig men inte sann!

    2010-11-18 | 23:12:44

Kommentera inlägget här: