annaochapan

Snabb uppdatering

Kategori: Allmänt

Igår var jag och Lisa ute och partajade.
Först pubade vi och sedan klubbade vi. Klubben var galet full av folk, och vi såg två killar som kysste varandra.

Anna: Dude, kolla! De står mitt på dansgolvet och typ hånglar!
Lisa: Ja, och vi är inte ens på bög-klubb!
Anna: Nu är vi i storstan....

I förmiddags var vi på Spanska Ridskolan. Det var fancypants.
De gubbarna har näsan högt kan jag säga...
Apan kände sig som fisken i vattnet.

Vanessa tycker att jag ska lägga upp mer bilder.
Det går inte riktigt på grund av mitt internet som håller på att ta slut nu. Ska försöka ta mig till ett café med internet nu i veckan så kanske jag kan lägga upp lite bilder.


Sam:
"Here's a strawberry, sorry for farting near you...Hey! Either take the strawberry and stop bitching, or no strawberry, that's the deal."

Kommentarer

  • Becca säger:

    Haha, "storstan", vad gullig du är :P

    2010-11-28 | 08:30:18
  • Lisa säger:

    Bögarna var fräna som fan!

    2010-11-28 | 16:50:09
  • Lollo säger:

    Jag röstar också för mer bilder!!! Och vadå internet håller på att ta slut?! Vad för slags u-land är Österrike egentligen?! Skämt åsido, vad är upp med ditt internet om du inte kan lägga upp bilder? Mvh/ den bästa Lollo du känner som känner sig ensam utan dig och en flaska rödvin på Scandic Kungens K...

    2010-11-30 | 00:12:49
    Bloggadress: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här: