annaochapan

Önskelista

Kategori: Allmänt

Fick i uppgift av mamma att skriva en önskelista. Kom inte på någonting.
Efter flera dagars funderande kom jag på tre saker jag önskade mig, men det var allt.
Vad mycket lättare det var på den tiden då man bara kryssade i en br-tidning vad man ville ha.
Hade någon frågat mig för tio år sedan vad jag ville ha, skulle listan ha blivit bra mycket längre.


Jag minns när jag var liten, och mamma önskade sig typ en stekpanna i julklapp.
Jag fattade verkligen inte hur man kunde önska sig det. En stekpanna! Så fruktansvärt tråkigt!
"Men när man är vuxen vill man ha sådana saker..." Försökte hon förklara, men jag tyckte fortfarande att hon var puckad.

Jag önskade mig kängor i år. Herregud, jag är lika illa ute! Var gick det fel?


Sam:
"I turn the kitchen faucet on and the shower burns you, yes, I get it...No, I'm not gonna stop, I'm just saying yes, I get that concept."

Kommentarer

  • Becca säger:

    Jag har exakt samma problem! Överst på min önskelista: Nya sängkläder och nya lakan...

    2010-11-21 | 08:30:48
  • Mamma säger:

    Ha, ha, rätt åt er! Men det går över. Nuförtiden önskar jag mig bara roliga saker som Karibienkryssningar och sånt!

    2010-11-22 | 19:35:30

Kommentera inlägget här: