annaochapan

onsdag

Kategori: Allmänt

Min dator börjar bli full...
Detta är ett ganska vanligt problem för mig då jag definitivt är en samlare och sällan slänger saker.
Borde bli bättre på att göra mig av med skit jag inte behöver...

Appropå det temat så började jag idag så smått att rensa lite, och hittade till min förvåning en ansenlig samling med en random manga-serie.
Något säger mig att Jojo eller Majamyra har lagt in den där.
Blev lite nyfiken på vad det var och tänkte se ett avsnitt, men jag gav upp efter ca. 1 minut.
De talade okänt asiatiskt språk, och det var inte textat. Vad är dealen med det?
Förväntar mig svar snarast från J eller M.

Annars allt väl.

Sam:
"I just want silence. Jesus, it doesn't mean I don't like you. It just means right now, I like silence more."

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Duktigt Anna! (Provet) Visst är det gott när man lyckas, segerns sötma!!

    Spanska ridskolan närmar sig, och förlåt, att få umgås med dig och Lisa också.

    (Har lagt in en komentar under tisdagen också.) Puss och kram

    Mams

    2010-11-18 | 23:18:50

Kommentera inlägget här: