annaochapan

November?

Kategori: Allmänt

Det är så varmt här! Det är helt otroligt! Idag har det varit 17-18 grader och soligt!
Det är lite konstigt att inte riktigt veta vad man ska förvänta sig.
Visst har jag ju varit i Österrike förut, men inte så här på sen-hösten, och jag har ingen aning om vad som är normalt väder och inte.
Hade jag varit hemma, så hade jag ändå haft ett hum om vad man borde vänta sig, men här... Jag är helt lost!
Det känns som att det till och med är varmare här nu, än vad det var i Sverige när jag åkte.
Jag läste någonstans att Wien har såkallat inlands-klimat, vilket innebär varma somrar och kalla vintrar.
Är detta deras uppfattning av en kall vinter?

Sam säger:
"You came out of your mom looking like shit. She thought you were beautiful. Don't know what scared me most, your looks or her judgment."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: