annaochapan

Internetstrul

Kategori: Allmänt

Jaha, nu har mitt internet slutat att fungera.
Var tvungen att återvända till det kära Café Prückel idag för att få lite kontakt med omvärlden.
Försöker få tag på tjejen jag hyr lägenheten av för att lösa det hela, men än så länge är jag mer eller mindre onkontaktbar på obestämd tid.
Löser sig inte problemet under dagen, så kommer jag tillbaka hit imorgon för att snylta på internet så att mamma vet att jag fortfarande lever.

Sam:
"Don’t focus on the one guy who hates you. You don’t go to the park and set your picnic down next to the only pile of dog shit."

Kommentarer

  • Becca säger:

    Hoppas det löser sig för dig med internet o allt. Låter inge vidare, men jag måste säga att jag älskar Sam :P

    2010-11-05 | 17:07:33

Kommentera inlägget här: