annaochapan

livstecken

Kategori: Allmänt

Tänkte skriva här att jag ännu lever.
Så nu vet ni det.
Ligger i min säng och tycker synd om mig själv medan jag tittar på House.
Här kommer lite personliga hälsningar.

Mimmi: Ja, alla som dör ensamma hittas flera veckor senare i sina lägenheter som då är fulla av katter.
Det kan vara så att anledningen till katterna är att den döda människan i fråga egentligen inte hade några vänner, utan skaffade sig förbannat många katter istället, och att det även är anledningen till att de dinte blir hittade förrän långt efter sin död.
Jag tror snarare att om man dör ensam så dyker det bara mystiskt upp en massa katter.

Oma: Haha jag är inte rädd för Krampus.. än... Nej, men skulle han komma och försöka ta mig, så skulle apan bli så himla förbannad, att jag skulle snarare vara rädd för apan än för Krampus.

Vanessa: Ja, på tisdag tror jag att jag får nytt internet, så då tycker jag att vi kan skypa en massa.

Och slutligen en massa grattisar till Jojo som fick sitt fina betyg idag! Grattis min nöt!




Sam:
"It's never the right time to have kids, but it's always the right time for screwing. God's not a dumbshit. He knows how it works."

Kommentarer

  • Becca säger:

    Jag tycker verkligen jättesynd om dig! Vi kanske kan höras nån dag, jag är inne på en ny delkurs och hoppas att det ska bli lite slappare nu :P Krya på dig allt vad du orkar!

    2010-12-03 | 06:49:34
  • Marianna säger:

    Hej Anna jag tycker synd om dig att du är sjuk du får ha det så bra och krya på dig:)

    Kram

    2010-12-04 | 15:44:12

Kommentera inlägget här: